TBB-Delegiertenversammlung wählt neuen Vorstand / TBB' de Yeni Yönetim Kurulu Seçildi

Safter ÇınarAşye Demır_Zulfükar Çetın

TBB-Außerordentliche Delegiertenversammlung wählt neuen Vorstand

Auf der außerordentliche Delegiertenversammlung am (20.10.2018) des Türkischen Bundes in Berlin-Brandenburg (TBB) wurde ein neuer Vorstand gewählt.

In der konstituierenden Sitzung (25.10.2018) wurden Prof. Dr. Zülfukar Çetin, Safter Çınar und Ayşe Demir als Sprecher*innen des neuen Vorstandes gewählt. Des Weiteren übernehmen Cornelia Reinauer die Funktion der Kassenwartin und Remzi Uyguner die des stellvertretenden Kassenwartes. Der insgesamt sieben-köpfige Vorstand ist außerdem mit Doğa Akyürek und Gökalp Özalp besetzt.

TBB' de Yeni Yönetim Kurulu Şeçildi

20 Ekim Cumartesu günü IG Metall’in salonunda gerçekleşen Berlin-Brandenburg Türkiye Toplumu (TBB) Olağanüstü Genel Kurulu’nda yeni Yönetim Kurulu üyeleri seçildi.

Yeni Yönetim Kurulu’nun 25 Ekim Perşembe günü gerçekleşen ilk toplantısında Prof. Dr. Zülfukar Çetin, Safter Çınar ve Ayşe Demir sözcü olarak seçildiler. Cornelia Reinauer Sayman ve Remzi Uyguner Sayman Yardımcısı görev olarak yapacaklar. Yedi kişilik Yönetim Kurulu'nda ayrıca Doğa Akyürek ve Gökalp Özalp yer alıyorlar.

TBB VS@DV2018